vrijdag 23 november 2012

Flavourites Live-rokje

Hij hangt al klaar voor morgenochtend: m'n Flavourites Live rokje!!

Vorig jaar kocht ik de stof op Flavourits Live:
en morgen draag ik hem voor het eerst, dus met recht een Flavourites Live rokje! 
Ik heb er superveel zin in, gelukkig staat m'n vriendin om 10 uur al op de stoep! Ik kan haast niet wachten wat voor moois we allemaal gaan zien!

Het rokje is de A-lijn uit Allemaal rokjes, afgewerkt met een tricotband. Ik moet zeggen, dit model bevalt me wel ;-) Het is supersimpel om te maken! Echt een aanrader!
Om zeker te weten dat ie netjes valt, heb ik er nog wel een onderrokje aan vastgezet. Hieronder een actiefoto van het onderrokje in wording ;-)


En zondag natuurlijk een blogje vol met foto's van Flavourites Live 2012!

Heel fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Super leuk rokje! Leuke stof ook. Ik heb het boek ook, als ik mijn zwangere buik kwijt ben ook maar eens proberen, want dit ziet er erg leuk uit! Leuke dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Rianne, geweldig boek he! Ik zou dit rokje zeker maken met die tricotband, misschien wel juist nog leuk voor tijdens je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen