vrijdag 2 maart 2012

Hubert de oehoe!

Van de week moest ik bij de groothandel wat voorraad aanvullen, saaie dingen zoals vlieseline... ik was echt van plan om me keurig aan m'n lijstje te houden... toen viel m'n oog op dit super leuke boekje:


en ik was verkocht!

Ik heb het inmiddels in huis en het is echt een leuk boek! Mijn favoriet is Hubert de Oehoe:

Maar Hector de ijsbeer en Maarten het schaap zijn ook onweerstaanbaar! Ach, eigenlijk zijn ze allemaal hartstikke leuk! Het boekje is ook geschikt voor beginners, de uitleg is heel duidelijk:


Natuurlijk hou ik een exemplaar voor mezelf, maar de rest gaat mee naar de Sunday Market en staat vanaf nu in de webshop bij Boeken.

Maar eentje hou ik er in ieder geval zelf,kan niet wachten om m'n eigen Hubert hier te kunnen showen!!

1 opmerking: