donderdag 9 mei 2013

Geel it is!

Gisteren was ik al heerlijk een dagje vrij! Naaimachine op tafel en lekker aan de slag! Geel is echt de kleur van dit seizoen en ik vind het zelf ook een prachtige kleur, vooral gecombineerd  met donkergrijs! Ik maakte al eerder kussenhoezen van deze stoffen voor in de shop, maar de voorraad raakte op! Dus gisteren maakte ik er nog een paar vrolijke hoesjes bij.
 


 
Met rits. Dat staat toch net wat mooier! Lijkt je dat maar niks? Dat valt echt heel erg mee! Hier is een linkje naar een hele duidelijke uitleg:
Het is in het Engels, maar de foto's spreken voor zich! En hoe creatief dat Ashley tape gebruikt om de rits op zijn plaats te houden! Ik speld de rits altijd vast, maar dit is natuurlijk sneller! Volgende keer ook maar eens proberen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten