dinsdag 21 februari 2012

Avondje uit!

De kaartjes zijn al maanden in huis en nu is het eindelijk bijna zover!
Nog een paar uurtjes en dan kan het feest beginnen, heerlijk, ik heb er superveel zin in!!


De liedjes van de 3 J's hebben ook een diepere betekenis voor me. Bij m'n afscheid bij Auris refereerde de supertoffe directeur waar ik voor werkte er aan. Hij citeerde onder andere dit stukje tekst uit Geloven in het leven:

Liever weten wat ik wil dan dat ik alles weet
Liever schamen voor mijn fouten dan mijn goedheid vergeten
Liever sterven in het vuur dan langzaam aan gedoofd
Mijn hart en hoofd, geloven in het leven

Liever hard op mijn bek gaan dan wachten op een duw
Liever recht tegen de wind in dan een leven in luwte
Als ik niet meer mag genieten was ik liever dood
Mijn hart en hoofd geloven in het leven

Laat alle zekerheden varen
Steek alle schepen maar in brand
Ik wil gevoel niet meer verklaren met verstand


Hij refereerde hiermee natuurlijk aan de droom die ik zelf ging waarmaken: Sildotcom. Als de 3 J's vanavond dit lied gaan zingen, dan zing ik keihard mee!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten