maandag 27 februari 2012

Award

Afgelopen vrijdag had ik mezelf een dagje vrij gegeven... (hoe leuk klinkt dat, he!)
En na een heerlijke dag bij een vriendin in Gouda, was er thuis ook nog een verrassing voor me! Van Anne-Marie van Little Red Home kreeg ik de Liebster Blog award!



Ik ben er superblij mee, dankje Anne-Marie! Deze award is speciaal voor "kleine" blogs. Ik zou hem eigenlijk ook door moeten geven, maar ik wil hem eigenlijk opdragen aan alle startende bloggers! Iedereen die een blog opstart, verdient dubbel en dwars een award. Voor de tijd en liefde die je in je blog steekt! en misschien zakt soms de moed wel in je schoenen omdat je denkt: waar blijven die volgers????? Gewoon volhouden! En mocht je hier toevallig langskomen, laat het me maar weten, je hebt er dan in ieder geval al weer 1 volger bij!! Gezellig!!!

3 opmerkingen:

  1. Een dagje vrij is wel fijn. Gefeliciteerd met je award! Leuk dat je hem hebt gekregen!

    Fijne avond! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Silvana,
    Ik wil je even zeggen dat ik je webshop en je blog erg leuk vind. En wat een goed idee om je produkten ook door cliënten van een dagbesteding te laten maken. Ik heb namelijk zelf als begeleider op verschillende dagbestedings groepen gewerkt en ik weet dat het erg moeilijk is om voor deze mensen werk te vinden. Dus ik vind dit echt een super goed initiatief!
    Ik word helemaal geinspireerd door jouw blog en shop, erg leuk!!!
    Ik zou het leuk vinden als jij mijn volger wilt worden, ik las je stukje over je award. Ik heb er ook één gekregen. En ik kan hem goed gebruiken want ik hem nog maar 12 volgers. Ik merk ook dat het best lastig is om volgers te krijgen, maar inderdaad je moet veel geduld hebben. Nou in ieder geval ga ik jou volgen!
    Groetjes van Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Brie,

    Dankjewel voor je berichtje!
    Ik ben je gelijk gaan volgen, en morgen ga ik even rustig op je site koekeloeren!!

    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen