woensdag 4 april 2012

Beetje buikpijn

Gisteren haalde ik bij de dagbesteding hier in Alphen een stapel placemats op die daar zijn gemaakt. Voor het eerst, en dat was best spannend! De begeleidster van Chantal vertelde me dat Chantal wel een beetje buikpijn had, zo spannend vond ze het. Maar wel leuk spannend! Een betaalde opdracht, dat is toch even iets anders! Dat weten de begeleiders ook natuurlijk en ze zorgen ervoor dat de spanning niet te groot wordt! Toen ik wegging drukte de begeleidster me op het hart dat het heel belangrijk is dat ik juist heb gekozen voor deze manier van produceren. Het is niet alleen een superleuke placemat, het maakt echt een verschil voor de cliƫnten van de dagbesteding. Het geeft ze een doel en ze beleven er ook echt veel plezier aan.
Je koopt bij Sildotcom dus niet zomaar een placemat, het is een placemat met een verhaal erachter en een goed gevoel!

1 opmerking:

  1. Super goed en erg leuk. Hoop dat je er veel van mag verkopen ( niet te veel tegelijk wat dat kunnen ze niet aan)
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen