zondag 29 april 2012

Lekker nieuw en kleurig

Ugh, dat sombere weer van de laatste dagen! Gelukkig hebben we een beetje extra kleur in huis gehaald! Ik vond een adresje, Oud is nieuw, waar oude houten stoelen een nieuw leven krijgen. En het mooie is, dat dat in iedere gewenste kleur kan!
Echt leuk vind ik dat, voor niet zo heel duur, heb je een nieuwe look en spullen die een nieuw leven krijgen is ook altijd een goed idee vind ik! Wij kozen voor 2 verschillende types waarvan 2 wit, 1 grijs en 1 roze! Gisteren zijn ze bezorgd en het staat helemaal zoals ik in mijn hoofd had!



De eethoek is nog niet helemaal af, ik kocht ook een paar mooie posters voor erachter aan de muur. Zodra die hangen, plaats ik natuurlijk nog even een nieuwe foto! Eigenlijk zouden we nu natuurlijk gelijk de boor kunnen pakken, maar je weet wel hoe dat gaat....Er staan ook nog allemaal vrolijke plantjes op het balkon te wachten die in potten moeten en ik wil nog m'n haar verven en we willen straks naar Utrecht voor de vrijmarkt!! Nou ja, hopelijk hangen ze snel!Een hele fijne en zonnige Koninginnendag iedereen!

1 opmerking: