vrijdag 17 augustus 2012

De Pure Markt

Vorige week zondag was het heerlijk weer en gingen we naar De Pure Markt in het Amstelpark in Amsterdam. Ik was er nog nooit geweest en wist helemaal niet dat het zo'n prachtig park was!
Er is zelfs hele speeltuin, met oa deze geweldige bootjes (brings back memories):


Er was heerlijke taart:
Die we mee naar huis namen en heel voorzichtig opaten... we bestelden nl zonder naar de prijs te vragen.... en 8 euro voor 2 stukjes taart vonden we best een beetje duur...

Er was heerlijk biologisch groente en fruit
Ik kocht oa de gekleurde tomaatjes, die waren heerlijk!

Er was muziek
Fijne relaxte muziek, er was sowieso een hele relaxte sfeer op de markt!

Er was sushi
En die aten we lekker zittend op het gras

Met dit uitzicht
Wat een prachtige bomen!

En ik was er ook ;-)
Ik wilde nu wel een keer op de foto.. ik had nl zaterdag 3 uur met een henna smurrie in mn haar gezeten en ik wilde daar graag het resultaat van vastgelegd hebben ;-)

Het was echt een hele leuke middag! Er zijn veel kraampjes met lekker eten op de Pure Markt, maar ook kraampjes van creatievelingen en vol met leuke hebbedingen!

Morgen staan we zelf op de Feel Good Market in Eindhoven. Ik vraag me af of bezoekers tijdens een hittegolf ten eerste wel komen en ten tweede wel iets anders zullen kopen dan eten of drinken.... dat weet je natuurlijk niet van te voren. Dus het heeft ook geen zin om me daar nu al druk over te maken! Ik ga zo alles vast klaar zetten, want we gaan vanmiddag naar een feest!
Wat ik wel weet is dat het morgen ook een feestje wordt, de organisatie zorgt voor een zwembad, een sproeier, muziek, een loungeplek, er is lekker eten en drinken en er zijn gezellige standhouders. Dus mocht de verkoop toch tegenvallen, we genieten zelf ook van alles om ons heen. Dat weet ik alvast zeker! Een heel fijn zonnig weekend!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten