dinsdag 30 oktober 2012

Verliefd op een kleur?

Zo lijkt het wel een beetje ja ;-) ik ben opeens helemaal weg van de kleur okergeel!
 
De sjaal die ik aan het breien ben? Okergeel
De hanger die ik voor mijn verjaardag kreeg? Okergeel
De stof die ik kocht om een rokje te maken? Okergeel
 
Need I say more?
 
Maar in de shop... weinig okergeel! Daar komt verandering in!
Ik kocht een stapel prachtige stofjes:
 
En ik maakte er vandaag de eerste kussenhoes van:

 
Hopelijk heb ik snel een hele stapel klaar, zodat de webshop ook okergeel kleurt!
 
Trouwens, kussenhoezen maken is hartstikke leuk! En zo'n paspel in een contrasterende kleur geeft een eenvoudige hoes gelijk iets extra's. Zit je nou aan te  hikken tegen het combineren van een rits en een paspel band? Niet doen, nergens voor  nodig! Op het superleuke blog van Oon vind je een hele duidelijke uitleg:
Dus ik zou zeggen: ga voor paspel! En okergeel natuurlijk!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stofjes in mooie printjes heb je gekocht!! En ik heb al meer de kleur oker voorbij zien komen dat ik dacht, 'hé wat grappig staat dat eigenlijk" Bij een moeder die die kleur maillot droeg en haar zoontje in eenzelfde kleur broek. Het viel mij meteen op! En het is inderdaad niet zo'n trendkleur op dit moment maar dat maakt toch niet uit...trend bepaal je zelf hoor!
    Dat stofje met die mooie vorm die je boven op de stapel hebt liggen vind ik erg mooi!! Zou ik zelf ook zo kopen! En bedankt voor de link naar OON zodat ik daar ook eens rond kan neuzen.
    Fijne avond! Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen