donderdag 21 maart 2013

Special delivery

Hij is immens populair en nergens meer te krijgen.... maar ik heb 'm!! HET patroon van het a-lijn rokje uit de Knipmode juni 2010!! Woehooeeeeee!! Daar ga ik natuurlijk heeeeel veel plezier van hebben!! Maar wat ik ook al zo geweldig vind, is dat een wildvreemde zooooo lief is geweest om mij het patroon en de uitleg toe te sturen!
Heb je mijn vorige blogje gelezen? Ik was afgelopen zaterdag op de boekpresentatie van het vrolijke boekje Stitch by stitch van Petra Hoeksema van byPetra. Daar waren 3 creatieve vriendinnen met beeldige rokjes. We raakten aan de klets en die rokjes hadden ze voor de gelegenheid gemaakt van het beroemde patroon uit de Knipmode. M'n hart maakte toen al een sprongetje en helemaal toen een van die lieverds zomaar aanbood om mijn maat over te nemen en me het patroon toe te sturen, en voila, daar lag het in de bus!
 
 
Lang leve rokjes en vooral lang leve onverwachte ontmoetingen met lieve mensen!


5 opmerkingen:

  1. Wat lief zeg! En wat heerlijk dat je nu zelf aan de slag kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd welk stofje en wat voor kleur paspeltje je uitkiest..
    Veel plezier ermee!!
    XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dacht dat mijn reactie er uit enthousiasme 2 keer stond ;-)
    Even opnieuw! Jaaaa ik vind het ook heel lief Judith! En Mir, ik heb al een mooi stofje van Petit-Pan op het oog! Dat ligt natuurlijk nog niet in de kast he, er moet echt een nieuw stofje worden gekocht ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dat was het dus :-) wat leuk!! Ik heb eerst maar een lockmachine gekocht voordat ik begin met naaien :-0
    Heb al een heleboel stofjes gezien met rokjes potentie.

    xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen