zaterdag 14 september 2013

Rokje

Brrrr met die weersomslag wordt het ook weer tijd om aan warmere kleding te gaan denken! Ik ging van de week aan de slag met een heerlijk stofje voor een rokje voor -ugh niet dat ik er aan toe ben - de herfst
 
 
Met een patroon uit het boek Allemaal Rokjes, waar anders ;-)
Het is het rechte rokje, maar dan met tricotband
(ideaal voor als je net als ik billen en heupen hebt en een slanke taille. Dan heb je in ieder geval gelijk een mooie pasvorm!)
 
 
 

So far so good, tot de locker er aan te pas kwam...
zoals je ziet aan mn proeflapje ging dat niet zo lekker..
Als ik ooit de loterij win, dan doe ik mezelf een volautomatische locker kado!
Dat inrijgen is af en toe echt een ramp...
 
 
Met een hoop geduld kwam het gelukkig toch nog goed en voila:
 

Nog even een close up omdat die stof zo ontzettend leuk is
 
 

Om het af te maken heb ik er een blauw en geel shirt op besteld
 
 
Me happy! Laarzen erbij en klaar!
 

 
 


1 opmerking: