vrijdag 6 september 2013

Weggeefactie feestje

Vandaag ben ik lekker thuis aan het werk, dus ik kan nu mooi even een fatsoenlijk blogje maken over die fijne weggeefactie van Ingrid! Je kunt namelijk nog tot zondagavond een gokje wagen op een van die mooie kadootjes die worden weggegeven op haar blog ingthings.
 
En o je wilt niet weten hoe goed de lieve reacties op de knip die ik weggeef me doen, ik loop op wolkjes, dus eigenlijk vind ik stiekem dat ik de mooiste prijs zelf heb gewonnen ;-)
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Hihihihi, fijn toch het is ook zo'n mooi portemonneetje, lekker van genieten, en je mag zeker op de wolkjes lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat PRACHTIGE portemnonneetje is hier inmiddels aangekomen.... midden in een huilbui dus je wilt niet weten hoe veel plezier ik ervan heb!!!!!
    Ik ben er echt DOLBLIJ mee!! Hij staat hier in de kamer en ik pak hem steeds even op...alsof ik mezelf wil knijpen....dat er zulke lieve mensen zijn die dit gewoon weggeven.....ik zie het als een vette liefdevolle knipoog!!!!!!!
    Bedankt, bedankt, bedankt!!
    Liefs Theetje
    ps: hij zal gaan fungeren als spaarportemonneetje voor mijn rommelmarkt dagjes.......:)
    ps2: binnenkort zal ik er ook wat over schrijven op mijn blog...theacrea.blogspot.nl......mocht je interesse hebben:)
    Had ik al bedankt gezegd...??:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thuiskomend na werk en yoga word ik helemaal blij van je lieve berichtje Theetje, dankjewel! De knip is met liefde weggegeven! Dat was toch al zo, ik had niet verwacht er zelf ook veel voor terug te krijgen; eerst de lieve berichtjes op het blog van Ingrid en nu jouw blije berichtje! Het is zo hartverwarmend! Ik ga zo lekker slapen, maar morgen ga ik zeker op je blog kijken!! Heel veel plezier met je spaarportemonneetje! Lieve groetjes en een vette liefdevolle knipoog, Silvana

    BeantwoordenVerwijderen